mooie camping vlak bij strand. mooie omgeving om te fietsen en wandelen, heel schoon sanitair

karinkraan

Zeer mooie camping. Je hoeft alleen maar de straat over te steken om bij de zee te komen. Sommige plaatsen zijn ook geschikt voor grotere campers. Stroomaansluiting met 6 ampère. Schoon sanitair. Wasmachine, droger, afwasplaatsen. We zullen terugkomen.

MaBau

Grotendeels schuine plaatsen. Verder een toplocatie om te wandelen en te fietsen. Wel veel hoogteverschillen. Prachtig sanitairgebouw.

Camping Municipal de Landrellec