Schitterende camping, fietspad vlak er achter waar je langs een groot deel van de kust kunt fietsen. Prima voorzieningen en ruime plekken. Wij waren er drie nachten. Strand is echt op loopafstand. Je loopt achter langs zo de duinen in en het strand op. Topplek.

Marc/Angelique

Mooie plek tegen de duinen. Ruime plekken om te staan. Goede sanitaire voorzieningen. Een fijne camping direct aan de kust waar de hond het strand op mag. Aanrader.

Knikie

Zeer goed gerunde camping, vriendelijk personeel, mooie plaatsen, mooi en rustig, geweldige locatie.

Camping Des Dunes