ga vooral niet naar de Place de l’Église want dan zal U lang rondrijden zonder in de buurt van la Grève Blanche te belanden! Neem la Grève Blanche als bestemming…Prima camping a rato € 7 1,70 voor 3 nachten (2 + hond + electra en 4 jetons douche)

Janny&Wim

Plaats boven de zee met een prachtig uitzicht op de zee en de vuurtoren. Staanplaatsen zeer ruim. Elektriciteit deels meer dan 40 meter afstand. Toiletten en douches altijd schoon, maar 3 elk voor de hele plaats duidelijk niet genoeg. prijs geweldig. Altijd mijn plezier.

Camping de la grève Blanche