• september 2021

Wij waren hier op 12 en 13 september. De luxe camping is open tot 18 september. Voor een grande comfort plek met uitzicht op zee en water op de plek betaalden we 36€/ nacht. Super voorzieningen. Heerlijk zwembad voor ons alleen en prive jeu de boules baan

• september 2019

Mooie site, geweldig uitzicht op de zee. Veel mooie baaien maar zeer steile paden. De meeste voorzieningen sloten in september, maar hadden een fantastisch zwembad helemaal voor onszelf. Zeer behulpzaam personeel dat niet genoeg kon doen om je welkom te doen voelen.

• september 2021

Le Chatelet