Er staat dat de camping het gehele jaar open is. Ik kwam 26/01 aan maar de camping was gewoon gesloten.

Cammie2002

Rustige en typische Franse camping bij de boer op het platte land. Sanitair zeer gedateerd. Zeer vriendelijke ontvangst. Ruime plekken met stroom (als je geluk hebt) Strand op 10min fietsen.

addicksa

Prima camping in en mooie rustige omgeving. Vriendelijke eigenaar en niet duur. Sanitair is inderdaad gedateerd, maar wel schoon. past en hoort een beetje bij camperen bij de boer. Wij komen hier zeker terug.

• La Brearde

35350, Saint-Coulomb, Frankrijk