Camping Domaine de la Ville Huchet

Saint-Malo, Ille-et-Vilaine, Bretagne, Frankrijk

Streetglide2020

De CP is heel oud. Zwarte schimmel in het zwembad en alleen een koude douche daar. De plek voor V / E is walgelijk.

Backes

Hallo, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw mening te geven. we weten dat we bepaalde faciliteiten moeten verbeteren en dit staat gepland voor deze winter. Wij hopen dat u achteraf genoten heeft van uw verblijf. Met vriendelijke groeten, De receptie

Sanitair redelijk schoon. Op fietsafstand van ommuurde oude centrum van Saint-Malo. Aan de dure kant.

Frank987654321

Hallo, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw mening te geven. We zijn blij om te zien dat u genoten heeft van uw verblijf. Wij hopen u de volgende keer weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten, De receptie

Camping Domaine de la Ville Huchet