Mooie grote grasplaatsen (afgescheiden met hagen), prijs 19,44 zonder stroom, sanitair ok, alleen afwassen met koud water, straatgeluid is wat hoorbaar. De gezellige plek (5 minuten lopen) met de zomerse foto- en kunsttentoonstelling (de moeite waard) is geweldig.

TeamdUo

we hadden niet gereserveerd: dom. gelukkig was er voor 1 nacht een plaatsje op de camping vrij. (geen camperplekken gezien.) je loopt in 10 minuten naar de fototentoonstelling in la Gacilly, en daarvoor kwamen we. net sanitair

Rives Nature - Cottages & Camping