Hebben hier 2 nachten gestaan. Prijs electra is exorbitant hoog...€5,50/dag. Wij betaalden €19,80/nacht incl.stroom. Deze camping mag dan wel duurder zijn maar je hebt dan ook prima sanitair en vooral warme douches. De camperplaats er naast is met Pass-Etappe en kost €14. Het is dus afwegen...

Deess

mooie plek, leuk stadje, geweldige fietsroutes. Vriendelijk personeel, laagseizoenprijs net geen € 15, inclusief wifi. Een komen en gaan van campers maar nu plaats genoeg, ruime plekken. Sanitair niks mis mee. gaan we vast nog eens terugkomen.

Camping Municipal de l'IIe d' Or