• februari 2023

Goed voor een nacht op doorreis, rustige plaats, af en toe komt er een trein langs, maar niet in de nacht.

• oktober 2022

Wij stonden er in oktober 2022. Veel ruimte maar door de regen een natte blubber bende. Geen ontvangst van tv signaal door de schotel achterin bij de bomen. Veel lawaai door de regelmatig voorbij razende treinen. Geen voorzieningen. Bij gebrek aan beter

Kamroo

Je moet er zelf wat van maken, want er zijn geen voorzieningen, dus.....heerlijk gefietst over de Voie Verte , routekaart bij de touristinformation en dan kun je gelijk daar op een terrasje zitten of iets eten.... Wij hebben er 2 nachten gestaan.

• februari 2023

• oktober 2022