Bazaiges, Indre, Centre, Frankrijk

Aire de Camping-Car

bij een vijver - picknicktafels, jeu de boules baan en bankjes - water in de winterperiode afgesloten - centrum 500m

• Le Cartier

36270, Bazaiges, Frankrijk

• april 2022

mooie plaats bij klein dorp, met schoon toiletgebouw. Water en lozen gratis. Jammer dat er maar vier officiële plaatsen zijn. eentje kan er nog bij maar dan staat deze bij een uitrit die gebruikt wordt. Voor de kleintjes, speeltuintje in zicht.

• maart 2022

Mooie plaats. Water, toilet reinigen, heel proper, gescheiden afval sorteren. 1 hond hebben we gezien bij de buurman, een hele lieve labrador, die we niet gehoord hebben. Voor ons een toppertje, we komen zeker terug.

• februari 2022

Het plekje is goed, aan een rustige weg. Niet ver van de snelweg af. Maar de agressieve en voortdurend blaffende honden van de buurman maken dat wij hier liever niet nog eens komen.

• april 2022

• maart 2022