Gewoon geweldig!! Alles wat je nodig hebt en vooral netjes en schoon. Zeer vriendelijke eigenaar. AnneWil

annewilcamp

Hele mooie plek, ruim opgezet, eigenaar is trots op zijn park en terecht, 1 nacht gebleven en s'morgens lekker croissantje...

Campertje21-8

24-3_2024 Rustige camping aan riviertje met wandelgebied , dorp vlak bij met retorant en wat winkels je kan er ook rustig fietsen,aanwezig doesjes bij pijn inbegrepen, lozen cassette en bruin water, water innemen, wel veel honden toen wij er waren.

Aire du Moulin a Tan