Mooie camping en super als je in Bastia laat aankomt. Wij hadden een eco plek met pwr 18€. Kei mooi sanitair en er wordt nog van alles bij gebouwd ( speeltuin en fitness) Winkel met alles wat je nodig hebt, dus gewoon top!

funnygeorge

prachtig terrein met ruime plaatsen. Nieuw groot toiletgebouw waar naar mijn mening de hele dag en avond iemand aan het poetsen is.

Ageeth-en-Geert

Mooie camping. Prachtig lux sanitair. En schoon. Aardig personeel. De mooiste camping van heel Corsica en Sardinie. Wij betaalden eind april voor en comfort plaats €24,50. Top.

Camping San Damiano