• april 2022

Fijne plek om aan te komen na een prachtige rit door de bergen. Dichtbij Gorges de Spelunca, Piana. In de zomer zullen de bomen erg fijn zijn in de hitte. op veel plekken mooi uitzicht en gave wandelingen te maken vanaf de camping. Voorseizoen: 22 euro zonder stroom.

• april 2022

Prachtige camping en we hadden vrije keuze m.b.t. plaatsen. Ga wat hoger op staan dan heb je geen last van de weg. De meeste plaatsen zijn goed bereikbaar. Sanitair is schoon en meer dan voldoende aanwezig. Ook de serviceplaats is goed voor elkaar. Ook de pizza’s waren lekker.

Camping Funtana a l’Ora