We waren hier een paar jaar eerder. Toen: rustig. Nu helaas tot 15 okt ‘23 kermis/kermiswagens op het terrein. Overigens, bakker aan de overkant. Ook een automatisch publiek toilet.

• april 2023

prima plek, nu er naast drinkwater ook een (invaliden)toilet open is, met wasbak, en schoon.

• oktober 2022

We kregen een parkeerplaats direct achter de VVV omdat de werkelijke ruimte bezet was. Een toilet is beschikbaar, evenals vers water, maar geen verwijderingsoptie.

• april 2023

• oktober 2022