Aire Municipale

Chamery, Marne, Grand Est, Frankrijk

prima plek voor n overnachting. rustig, veilig. gratis.

• november 2023

hoe fijn dat er van dit soort plekken bestaan. onze dank aan de gemeente. de plek is schoon en heeft voorzieningen om toilet te legen en grijs water. uitzicht ook nog eens mooi, wat wil je nog meer. nogmaals gemeente, dank u wel

deBeuk1

Mooie locatie! Jammer dat sommige campers dubbele plaatsen innemen. ( camperplaats + bijkomende plaats als terras 😕🙄 ) waardoor geen ruimte meer is voor andere campers.

Manu&Caro

prima plek voor n overnachting. rustig, veilig. gratis.

• november 2023

Aire Municipale