wij kwamen hier vandaag aan en helaas was het hek nog dicht😢

WMeul

In verband met de vele regenval en aangezien wij geen verharde plaatsen hebben, hebben we besloten om de camping gesloten te houden voor campers. onze excuses hiervoor maar het weer hebben wij niet in de hand. caravans en tenten zijn al welkom.

wij waren 21 april bij bestemming maar de poort was gesloten en hij zou open zijn

prima camping om 1 nacht te staan sanitair sober maar schoon Nederlandse eigenaren, is altijd prettig

wij kwamen hier vandaag aan en helaas was het hek nog dicht😢

Camping St. Nicolas