prima gestaan en pretpark was erg leuk! € 12,- p.n.

• april 2022

Onze eerste kennismaking met een camperplaats. Een bijzondere plek denken wij zo naast het pretpark. 1 nacht gebleven en weer door. Stroom en de sanizuil zijn allemaal bij de prijs van 9 euro inbegrepen. Mooie ruime plekken en snachts lekker rustig.

• juli 2020

Geweldige kleine aire. Elektrisch, grijs, zoet en zwart water werken allemaal goed en gemakkelijk toegankelijk. Schaduwrijk asfalt bijna vlak. € 9,6 voor 2 volwassenen gedurende 24 uur. Beveiliging op poort, prachtig gebied, een echte aanrader

Steph.h.p

prima gestaan en pretpark was erg leuk! € 12,- p.n.

• april 2022

• juli 2020