Parking Pont à Bar

Dom-le-Mesnil, Ardennen, Grand Est, Frankrijk

• juli 2024

rustige plek, aan de rand van de sluis, als het regent een beetje modderig,

ronseve

Onze eerste camperervaring was super. Hele fijn CP. En we kregen er een fantastische zonsondergang te zien. Één nachtje verbleven bij onze doorreis naar Zwitserland. Cafeetje op de hoek was een grappige ervaring.

Nicky1966

Ik wou er gisteren de nacht doorbrengen maar het lag er te slijkerig naar mijn zin bij, zeker ook om de hond nog uit te laten… op zich jammer want lijkt mij anders wel een fijne plek om de nacht door te brengen.

• juli 2024

rustige plek, aan de rand van de sluis, als het regent een beetje modderig,