Zeer nette camping, vriendelijke ontvangst. We mochten zelf een plaatsje uitzoeken. Sanitair is werkelijk brandschoon en heerlijke douches.

PeleJans

Een boerencamping van ++-niveau. Alle nodige voorzieningen zijn aanwezig. Er zijn weliswaar geen afgezette plekken, maar er is voldoende ruimte waardoor iedereen de plaats van zijn voorkeur vindt.

Dionne&Dick

Echt een mooie camping met schone voorzieningen. Warme douches. Schone afwasplekken. Mooie ruime plekken! We hebben een fijn verblijf gehad als doortrekkers plek.

Gite de la Formatelle