al een paar keer hier geweest. prima plaats. gisteren, 18 maart, geraakte ik niet binnen. alles ging goed tot de laatste melding : betaling niet aanvaard.

moskieto

geweldig plek. 25 minuten lopen naar de Avenue de Champagne. wij betaalden 19€ voor 24u, incl. elektriciteit en 10min water en afvoer. (je hebt een eigen slang nodig voor grijswater en zoetwater). zou er weer verblijven!

robertpv

Mooi aangelegde camperplaats. Ruime plekken met stroom en wifi. Prijs was nu 18 euro.

• Avenue Paul Bert 7

51200, Épernay, Frankrijk