• november 2023

staan voor een gesloten hek. niemand bereikbaar. wordt niet gereageerd en na veel moeite aan de telefoon. zegt dat het vol is echter we zien dat alles leeg is. waardeloos

deBeuk1

Hallo, ik heb je beantwoord bij je eerste telefoontje! Helaas zitten we vanavond vol omdat de kampeerders al geboekt hebben en vanavond aankomen. Je moest reserveren en kwam niet onverwachts!

Rustige mooie plek in de ruime tuin met veel zon en schaduw delen. Zeer schone sanitair en buiten keuken. Om de hoek fijne bakkerij. behulpzaam personeel die ons hielp met de camper, klein probleem met dichtklappen .

heel erg bedankt tot snel

vandeplas.ann

Hartelijk dank, jullie zijn lieve mensen, het was een genoegen jullie in ons huis te mogen verwelkomen, tot snel. cinthya

• november 2023

heel erg bedankt tot snel