we hebben de bootlift bezocht om 16:00 uur dus het was super dat we hier terecht konden. Inderdaad aan een drukke weg die in de nacht een aantal uren rustig is.

• maart 2023

Zeker niet slecht maar vrij drukke baan naast de plek en de plek werd nu gebruikt als stortplaats van nabijgelegen werken

Davils

Prima camperplaats voor 1 overnachting en op doorreis. Verder geen voorzieningen is wel gratis bij de scheepslift en rodelbaan en het Cristalmakerij. Ze maken en verkopen prachtige kristallen van alle mooie modellen en kleuren, een aanrader!!!

• maart 2023

Parking de Cristallerie