toen ik de camping opreed werd ik verwelkomd door de charmante eigenaresse, het bracht een grote glimlach op mijn gezicht. ik ben langer gebleven dan gedacht. het is mooie rustige camping met een riviertje…💚 Dank voor alles!

TonyBalcony

mooie rustige camping bij een riviertje en als je wil kan je in de schaduw staan! sanitair ok op loopafstand naar het centrum met bakker en een klein winkeltje en restaurants en bar! wij betaalde voor 1 nacht € 17,44 voor 2 personen elektriciteit en een hondje

Voorgaande reviews zijn terecht

Voorgaande reviews zijn terecht