Familie-Verweij

Een familiecamping met keurig zwembad en speeltuin. Sanitair netjes schoon. Nadeel is de slechte bereikbaarheid online. Reguliere provider biedt nagenoeg geen dekking op die plek. WiFi kopen kan, (€6 pd) maar de transactie lukte niet vanwege onvoldoende 3G/4G dekking.

Eric-L

Prima camping, ruime plekken, heerlijk zwembad, mooi schoon sanitair. Prachtige omgeving. Wij betaalden 4/9 26,40€ voor een plek met stroom en 2 honden. Buiten het seizoen dus da's wel wat anders dan de prijs genoemd in de CC app.

Camping de la Doller