Parking

Haybes, Ardennen, Grand Est, Frankrijk

Route naar Haybes erg mooi. Prachtplek, harde ondergrond, doodstille nacht. Aan de Maas. Geen voorzieningen. Wel brasserie en friterie. Tankstation in Fumay, dorpje vlakbij.

Ambu2022!!

Voor de 2e keer hier nu vorige jaar september stond het vol nu bijna leeg. Super mooie plek en mooie omgeving. wc waren nu dicht. water en stroom moet je bij de vvv wezen maar hadden wij niet nodig

een mooie, rustige plek aan het water

een mooie, rustige plek aan het water