Domaine Fritz

Kaysersberg, Haut-Rhin, Grand Est, Frankrijk

Domaine Fritz

bij een wijnproducent - proeven en verkoop - gratis staan bij aankoop wijn - centrum 400m

• Rue du Vieux Moulin 3

68126, Kaysersberg, Frankrijk

• oktober 2021

Wij stonden hier 3 september. Prima, rustige plek in de wijngaard. Mooi te fietsen naar Kaysersberg door de wijngaarden. 's Avonds wijnproeverij. Wel jammer dat de eigenaar alleen Frans spreekt. De wijnen zijn overigens heerlijk. Stroom gratis, verder geen voorzieningen.

E-en-M

Waarschuwing, niet blijven overnachten...... levensgevaar! Oproerkraaiers die ons in hun auto achtervolgden en ons van de weg probeerden te krijgen. Dagbezoek aanbevolen, overnachting taboe. Het is jammer van deze prachtige plek

• oktober 2021