Een verrassing, omdat een andere camping complet was hier terecht gekomen, heerlijke plek, goede voorzieningen, alles al gezegd in andere reviews, willen we zo weer naar toe.

PiKoDiKo

Het is een rit naar boven, maar zeker de moeite waard. Veel schaduwplekken. Verzorgd sanitair (vergeet alleen je wc papier niet). Broodjesservice! Vriendelijke eigenaresse. Kortom een goede plek om te verblijven.

PeeTon

Een rustige camping in de bossen, zelf plekje uit te kiezen. Vriendelijke eigenaren, goed onderhouden sanitair, broodjesservice. We komen hier zeker nog terug.

Camping Labaroche