voldoende parkeergelegenheid waarvan 1 met gratis stroom. alle faciliteiten behalve sanitair. midden tussen restaurants en bakkerijen. heerlijk rustig, goed verlicht en veilig.

B&MBavariaCamper

ik werd wakker door hang jongeren die tegen mijn mobilhome stampten . voetafdrukken stonden in mijn camper . Ben direct doorgereden .

jan9736

eerdere omschrijvingen zijn herkenbaar. We hebben er zelfs 2 nachten gestaan. Geen overlast. Geen schaduw maar in het aan grenzende parkje is het goed toeven. Supermarkt naast de standplaatsen. 1 pizza restaurant op 100 m. een shoarmazaak op 200m en een Italiaans restaurant op 300 m

• Rue de la Mouline

88160, Le Thillot, Frankrijk