Hele rustige plaats. In het dorp een prachtige basiliek! We kijken uit op de gele koolzaadvelden, heel mooi!

Albokima

Prima rustige plek om te overnachten bij een klein dorp met een hele grote basiliek. Een bakker die volgens de openingstijden op de deur, ‘s morgens al om half vijf open is. Uitzicht over de velden.

hilannontour

heel rustig gelegen aan de rand van het kleine dorpje, met uitzicht op de baselique aan de ene kant en de lege velden aan de andere kant.

• Mont Hury

51460, L'Épine, Frankrijk