vredige plek. zeer goed voor een aanraking, sleep & go. achter de brandweerkazerne maar maak je geen zorgen, ze zijn stil in hun vertrek voor interventie. klein minpuntje: niet supervlak maar het is een detail.

ber1976

slechte ervaring, om 3 uur 's nachts probeerde iemand in te breken in de deur van mijn woning, wat schade veroorzaakte. Ik hoorde dit en stoorde hen daarom. Er stonden nog 4 campers geparkeerd. wij komen niet terug!!

• december 2023

prima rustige plek voor een tussenstop. verzorgingszuil aanwezig werkt op muntjes die te verkrijgen zijn bij de supermarkt. ondergrond verhard en redelijk vlak, bij nat weer modderig.

• december 2023

• Rue Victor Hugo