Parking des Rempart

Obernai, Bas-Rhin, Grand Est, Frankrijk

Parking des Rempart

terrein soms bezet door circus e.d. - centrum, winkels en restaurants 300m - water naast toiletgebouwtje

• Rue Poincaré

67210, Obernai, Frankrijk

• juli 2021

goed gelegen parkeerplaats nabij het stadscentrum geen water of afvoer erg luidruchtig 's nachts

• juli 2020

Zeer stoffige plek. Maar de plaats maakt het altijd goed. Stille nacht doorgebracht. De jongeren van de Scaterbahn verdwenen toen het donker werd.

• februari 2020

Perfect geschikte tussenstopbasis voor onze reis naar het zuiden. Iets vreemd one-way systeem in en uit, maar we zullen tekenen geplaatst. Geen voorzieningen, maar rustig en voelde me veilig. Het leek erop dat er een aantal langetermijnwerkers waren en dat een half dozijn van ons stopte.

• juli 2021

• juli 2020