Parc du CIS de Champagne

Reims, Marne, Grand Est, Frankrijk

Parc du CIS de Champagne

bij het eerste gebouw aan de rechterkant - naast het park Leo Lagrange - verkeerslawaai - bushalte 100m - kathedraal 1,2km - centrum 300m

• Allée Polonceau

51100, Reims, Frankrijk

Ik probeerde hier 6 september te stoppen toen Stadium Parking gesloten was. Het was overvol. Campers werden geblokkeerd door auto's die tegenover geparkeerd stonden. Toegang is moeilijk, grote campers kunnen erin, maar we konden nergens omkeren, dus moesten we achteruit de smalle weg uit.

• augustus 2021

Prima om de stad te bezoeken, verkeerslawaai is te doen maar de jongeren die 's nachts in het park herrie maken tot 's morgens laat is te veel. We troffen het niet, helaas.

• september 2020

CC-gebied erg goed voor een bezoek aan de stad. een beetje luidruchtig. Alle diensten. dank aan de gemeente

• augustus 2021

• september 2020