• november 2023

we kwamen hier gisteren 1 november aan in een hevige storm, eigenlijk sluit deze camperplek van 1 november tot 31 maart, maar wij konden gelukkig nog hier staan tot vanochtend, we wilden net vertrekken toen de gemeentemannetjes kwamen afsluiten! Super plek hier!

Helaas deze cp is gesloten van 12-10-23 t/M 16-10-23 ivm festiviteiten

klenu

We hebben hier alleen geloosd, daar waren we erg blij mee. Prima plek, maar niet voor grote campers. Die van ons is 7 meter en die had er amper opgepast. Erg snel vol.

• november 2023

Helaas deze cp is gesloten van 12-10-23 t/M 16-10-23 ivm festiviteiten