Mooi gelegen, fraaie en goed onderhouden camping. Sanitair acceptabel en schoon. Een extra ster geef ik voor de rust en de prima wifi. Colmar op 50 min. fietsafstand door prachtige wijnvelden.

willem1954

Fijne camping met een groot aantal halfverharde staanplaatsen (boete €100 voor het stuk rijden van het gazon naast de staanplaats!). Leuke wandelingen tussen de wijngaarden en naar Riquewihr.

Schrijvershof

Hallo, Bedankt voor je reactie. Onze camping beschikt inderdaad over een groot aantal ‘gestabiliseerde’ plaatsen, essentieel voor campers. Het is een constante taak om onze kampeerplaatsen schoon, grasrijk en gezond te houden. Bij elke aankomst worden onze klanten geïnformeerd over welke staanplaatsen ze wel en niet op de grond kunnen gebruiken (plastic zeilen verboden, enz.). Hierdoor zijn wij in staat om al onze kampeerders kwaliteitsplaatsen aan te bieden. Je hebt ook ontdekt dat het dorp Riquewihr op loopafstand van de camping ligt. Dit is ook het geval voor Beblenheim en Zellenberg. Wat Ribeauvillé, Kaysersberg en Eguisheim betreft, u kunt ze met de fiets bezoeken! Wij kijken ernaar uit u weer op de camping te mogen verwelkomen. Hoogachtend Het team van Camping Riquewihr.

Erlusama

Hallo, Bedankt voor je leuke reactie. In het seizoen verwelkomt onze camping elke avond een andere Foodtruck. Burger, pizza, tartes flambées, wijnbar of zelfs wijnproeverij; onze kampeerders hebben veel keuze! Er wordt altijd met spanning uitgekeken naar ons wekelijkse foodtruckschema! Het toiletgebouw naast de receptie is enkele jaren geleden gerenoveerd, zodat u kunt genieten van moderne, functionele sanitaire voorzieningen (‘badkamer’ met douche, wastafel en haardroger in één cabine). Tot snel op de wijnroute. Eerlijk Het team van Camping de Riquewihr

Camping de Riquewihr