Camping de Riquewihr

Riquewihr, Haut-Rhin, Grand Est, Frankrijk

• juli 2024

Vriendelijk personeel. ruime plekken. Zeer schone douches en wc. Mooi stadje op fiets afstand.

Maannee

Hallo, Wij danken u voor uw reactie. Wij staan altijd klaar om u met een glimlach te verwelkomen! Tot ziens op de wijnroute! Groeten,

Trottola2024

Hallo, Hartelijk dank voor uw reactie na uw verblijf bij ons. Je hebt slechts 3 sterren gegeven aan je reactie, wat alleen maar positieve dingen weerspiegelt. Aarzel niet om ons ter plekke te laten weten of er verbeterpunten zijn. Wij staan altijd klaar om te luisteren. Onze grote, gestabiliseerde staanplaatsen voor campers en grote voertuigen. De foodtrucks en wijnproeverijen die tijdens het zomerseizoen elke avond plaatsvinden. Ons team, dat u met een glimlach verwelkomt! En ons sanitairgebouw, enkele jaren geleden gerenoveerd, met moderne ‘badkamer’ cabines. Je hebt de omliggende dorpen ontdekt, bereikbaar per fiets vanaf onze camping; zoals Riquewihr, Beblenheim, Mittelwihr, Bennwihr, Kaysersberg, Ribeauvillé en zelfs Colmar! We kijken ernaar uit u weer te zien op de wijnroute, Eerlijk Het team van Camping de Riquewihr

hottinga.andre

Hallo, Bedankt voor je reactie. Onze receptie is gesloten van 12.00 tot 14.00 uur. Hierdoor kunnen kampeerders die al ter plaatse zijn rustig lunchen. Zonder het lawaai van nieuwkomers die zich opstellen, de parade van voertuigen, enz. Onze openingstijden worden weergegeven op onze website, bij de receptie, in al onze e-mails en worden aan u gecommuniceerd wanneer u online boekt. Je hebt de foodtrucks ontdekt die tijdens het zomerseizoen elke avond bij ons langskomen! Er is een verleidelijke keuze aan pizza's, hamburgers, pannenkoeken, Elzasser gebakken gerechten, .... Er is ook een wijnbar, wijnproeverijen en lokale bieren. Wij kijken ernaar uit u weer te mogen verwelkomen op de wijnroute, Groeten Het team van Camping Riquewihr

Camping de Riquewihr