zeer rustige en afgelegen plek in de natuur. gewoon duur, wij betaalden 30 euro voor één nacht camper zonder stroom voor 2 volwassenen en 1 kind.

busy2023

mooie plek, ook zeer rustig!! sanitair is verouderd maar prima. 1 doeche en wc. super aardige eigenaar. we hebben hier lekker gegeten. echt en aanrader om even om de hoek te kijken. zwemen kun je hier wel alleen vissen is niet toegestaan. dit is en plek om echt tot rust te komen.

• juni 2020

Als je van rust, mooi uitzicht, stromende rivier en meertje voor je camper houdt, is dit de plek om naar toe te gaan. Faciliteiten zijn oud maar zeer functioneel. Beheerder is aller aardigst. Cash only wij hebben 15,- per nacht betaald voor camper met 2 volwassenen en hond plus elektra en water

• juni 2020

Ferme l'Orchidee