simpele camperplaats. Alles verhard, niet de gezelligste plek, maar… warme douches, schoon toiletgebouw en de andere voorzieningen maken het het tientje meer dan waard. En echt een prima plek om een nachtje op te laden om daarna weer off grid te kunnen.

vivalafrance24

Alles is er aanwezig, ook mooi en rustig gelegen. voor ons was het een perfecte tussenstop waar we best nog een nachtje extra zouden kunnen blijven

MobiMickey

zeer goede plek mooie omgeving elektrisch inbegrepen en Wi-Fi perfect voor een tussenstop

Aire de Camping-car de Stenay