goede plek om de mooie stad te bezoeken

• december 2023

Een parkeerplaats voor alle soorten voertuigen om de stad met de tram te bezoeken, maar er is geen badkamer, geen service,

• december 2023

We gingen met Kerstmis en de parkeerplaats was vol. Het is goed omdat het bewaakt wordt, ook al lijkt het een rustige omgeving. Wij hebben geen voorzieningen voor de camper gezien. We hebben alleen enkele badkamers gezien. Wij betaalden ongeveer €14. Van 20.00 uur tot ongeveer 13.00 uur.

goede plek om de mooie stad te bezoeken

Strasbourg P+R