Geen racebaan, heel erg stil. voorzieningen vast, 2 euro voor water of elektra, toilet afvalvrij. Geschikt voor grotere eenheden.

• mei 2022

groot parkeerterrein zoals beschreven, veel remsporen, dus we dachten dat het later als racebaan zou kunnen worden gebruikt. stopte niet. beter plaats op de weg bij tannoys naar onze mening.

• augustus 2021

Groot terrein met gravel aan de rand van het dorp stille plaats, winkels in de hoofdstraat. Service plaats kapot je kunt nog wel vuil water en je wc cassette legen. Het ziet er ook niet naar uit dat ze het ooit repareren.

• mei 2022

• augustus 2021