• september 2021

wij waren hier 24-9-2021. de champagne, die je hier kunt proeven, smaakte heel goed. maar de eigenaar vertelde ons, dat hij zijn terrein niet langer beschikbaar stelt voor campers, helaas. wij mochten nog wel een nachtje staan.

• april 2015

April 2015. CP op oprit van champagneboer (proeven & kopen). Water niet gemakkelijk toegankelijk. Verder geen faciliteiten. Rustig dorpje langs doorgaande weg met veel vogelgeluid. Voor de camperaar die niets nodig heeft. Merel & Wouter

• september 2021

• april 2015