Marianne.bos

top voor prijs en kwaliteit, fijne plaatsen, zowel camper als gewone plaatsen. wij staan op gewone plaats met de camper. uitstekende bakker 5 minuten met de fiets. centrum vlak bij. prima plek voor doorreis of dag stad etc. 18,95 incl stroom en sanitair.

jrbiesma

Rustige camping. Grasmaaier waarschijnlijk defect of te duur aan brandstof 😊. Mooie plek met stroom, camper en 2 personen voor €18,94. Sanitair toegankelijk met code. Alles aanwezig, ook Toiletpapier en netjes schoon.

Camping Municipal du Mail