Aire de Campingcar Arras

Arras, Nauw van Calais, Hauts-de-France, Frankrijk

• juli 2024

wij zijn hier voor het eerst al heel wat cp bezogd in 23 jaar dat we camperen dit is een super plaats leuk gefiets mooi stadje komen zeker een keer terug Aad en Leny

• juni 2024

heb hier 2 nachten gestaan zeer mooie cp alles aanwezig inchecken is gemakkelijk alleen stonden we tussen mede nederlanders ik schaam me dood dat er op mijn camper een gele nummer bord staat wat is dat toch een kakvolk

• juni 2024

Aire de Campingcar Arras