doornenburg

We hadden niet gereserveerd en ze hadden nog een plekje. Ruime plaats en erg rustig. Tussen de stacaravans dat wel. Sanitair verouderd. Eigen wc rol meenemen. Zwembad helemaal top voor de kinderen. Wij vonden het prima voor onze tussenstop. Konden even bijkomen in de rust.

Betsy4

fijne camping, zeker met kids. geasfalteerde plek met stukje gras erbij. wei met diertjes, mooi zwembad, barretje en grote speelplaats. was niet overvol en lekker rustig en dat voor half juli.

Camping de la Sensee