• april 2022

Mooie rustige plek. Geen bericht gezien over betalen. Het is gelukt om het toilet te dumpen, er is water om door te spoelen maar geen water bij de kranen. De machine is bedekt, het ziet er niet uit alsof het voltooid is. kijkend naar andere beoordelingen, lijkt het alsof het nooit zal gebeuren!

• februari 2022

Fijne rustige cp. Gravel ondergrond. Servicepunt (nog steeds?) buiten gebruik en ziet er niet naar uit ooit gebruikt te zijn. Volgens bord bij de ingang is overnachtingsprijs €5, maar geen info hoe of waar te betalen. Ook niemand langs geweest dus gratis gestaan.

• juni 2019

Grote parkeerplaats met grasveld, we parkeerden allemaal langs de rand van het gras, zodat we konden zitten als dat nodig was. Naast kanaal, mooie wandeling langs kanaal jaagpad naar volgende dorp. Stil. Ze plaatsen een pilaar met water, zwart afval en elektriciteit, maar nog steeds omheind.

• april 2022

• februari 2022