Aire de Camping-Car Les Galets de la Molliere

Cayeux-sur-Mer, Somme, Hauts-de-France, Frankrijk

• juli 2024

Echte gezinscamping met animatie en zwembad. Wij hadden vooraf een plek op de camping geboekt. Duurder maar wel voorzien van alle gemak. Sanitair is netjes maar echt Frans, geen toiletbril, geen papier. Wij zouden niet snel terugkomen

• juli 2024

Prima plek buiten de camping, wel gebruik sanitair voor 13,08. Brasserie, eenvoudig, maar goed. Toegang strand is 200m, maar dan nog minstens 1 km door kiezels om bij een kiezelstrand te komen. Voor een hond is dit niks.

• juli 2024

01 juli 2024 de kosten bedragen € 12 plus € 4 voor water ... zijn niet gebleven, zijn alleen langsgegaan om de prijs te controleren .... we reden naar camping car maison de la baie naar de nabijgelegen somme ... geen voorzieningen maar ook geen kosten

• Rue Faidherbe la Mollière

80410, Cayeux-sur-Mer, Frankrijk