Prachtig uitzicht. Enige nadeel, geen sanitaire voorzieningen, voor ons geen probleem wij douchen en gebruiken onze wc on de mobilhome.

youssef.elfassi

alleen voor een overnachting. geen stroom, je parkeert bij de prullenbak voor de camping. gebruik van douches is fijn, maar verder geen voorzieningen.

brenda85

Voldoende als plaats om te overnachten. Douches en toilet waren oké. Afgezet tegen de lage prijs prima plek voor een tussenstop.

• Rue Faidherbe la Mollière

80410, Cayeux-sur-Mer, Frankrijk