Soms heel rustig. Maar als je pech hebt lawaai van motoren die af en aan rijden met veel bombarie. Park met veel recreatiemogelijkheden. Geen sanitair, en de Flot Blue zuil ziet er weinig aantrekkelijk uit. Prima wandelen.

de_vez_en_cuando

Rustig? bijna geen oog dicht gedaan omdat andere kampeerders er van uit gaan dat ze hier alleen staan (‘s nachts maar ook ‘s morgensvroeg). Jammer want voor de rest een hele mooie plaats met mooi uitzicht.

vivatje

Kost weinig, je hebt ook vrij weinig. Sfeer onpersoonlijk. Sanitair wel schoon. Toen wij er waren was het erg nat en daarom zijn we niet in het gras gaan staan. Echt een doorreisplek om te slapen en weer door.

Aire de Camping-Car du Val Joly