Een heerlijk verblijf met alle faciliteiten die we nodig hadden. We kwamen onaangekondigd opdagen en het team was erg meegaand en vond een veld voor ons. We lieten zelfs 's ochtends verse croissants bezorgen. Deze plek zeker aanbevelen. Bedankt!

LaurenFarquharson

vriendelijke eigenaren veel informatie gekregen , ziet er allemaal netjes uit en schoon een aanrader

• april 2023

Wij waren op 15 april de eerste camperbezoekers van het seizoen en werden uitermate warm ontvangen. Met uitgebreide informatie over wat er allemaal in de buurt te doen is.

• april 2023

Camping Le Domaine du Bloemstraete