Voor een overnachting prima, er is een veld vlakbij de in-uitgang. was je kunt staan. ideaal voor ons omdat we met aanhanger 10 meter lang zijn. sanitair is gedateerd maar gewoon schoon. de permanente zoem/brom toon is er nog steeds. waar wij overigens geen last van hadden.

suvsuby

Camping voor stacaravans met een veldje bij de ingang waar campers kunnen staan. Sanitair zeer gedateerd maar wel redelijk schoon. Wij betaalden 10 euro voor camper met 2 personen, zonder elektriciteit. Er is inderdaad permanent een soort zoemtoon te horen van een gebouw aan de overkant.

• juni 2020

Kamperen niet erg duur