Parkeren is niet toegestaan van zonsondergang tot zonsopgang.

Will78

Op zich een prachtige lokatie maar wij voelden ons er niet prettig. Veel geparkeerde auto's met mannen er in. Geen andere campers. Na wat te hebben gegeten zijn we doorgereden. Ook eigenlijk niet geschikt voor campers langer dan 6 meter. Wat ons betreft geen plek die thuishoort op deze app.

• maart 2023

super mooie locatie in de natuur zonder voorzieningen. Ideaal voor een middag, avond en nacht te verblijven. Fantastisch wandelgebied voor honden

Concorde312

Parkeren is niet toegestaan van zonsondergang tot zonsopgang.

• maart 2023

Bassin de la Courance