• november 2023

Camping omgebouwd naar Camping-Car Park. Ruime grote plekken met gras. Alleen had het geregend en zijn de plekken zo drassig dat ik kwam vast te zitten. Met rijplaten weer losgekomen en op het pad gaan staan. Stond ook op een briefje van de beheerder, maar ik was eigenwijs.🤗

• januari 2023

dit is de 2de cp van pass etappe wat erg verwaarloosd is .kom hier nietals het veel geregend heeft je rijd je vast op de sompige veldjes.te duurt voor wat het is.

• november 2023

• januari 2023