je mag hier niet overnachten!

AvdK

Hoe zeg je camperparkeerplaats? Ik kwam om 02.00 uur aan, dus ik heb de borden niet gezien, maar 's ochtends vond ik verschillende borden die het parkeren voor campers verbieden, in opdracht van de burgemeester van het jaar 2000. Ik ging erheen, vertrouwend op de opmerkingen.... ..

adrianolongo1

wat mij betreft kan deze plaats van de lijst af. Enorm lawaaiig, jeugd tot in de nacht aan het schreeuwen met harde muziek. Veel verkeersgeluid. Geen enkel voordeel behalve dat je dicht bij het paleis staat. En dan moet je er nog flink voor betalen ook. Nee, wat mij betreft een dikke 0.

b.loozen12

je mag hier niet overnachten!

• Avenue de l'Europe

78000, Versailles, Frankrijk